Stil maar achter de schermen is het druk

Het is hier stil. Het is niet dat ik geen zin, inspiratie of nieuwe foto’s heb. Ik heb genoeg te laten zien en te vertellen maar dit wordt een kleine update. Kort geleden poste ik over de expositie die ik ga houden, deze is verplaatst naar 6 november. Twee weken om alles te regelen wat ik wil naast 38 uur werken en de andere leuke dingen die ik al gepland had zoals een fotoshoot en een gezellige avond met mama.

Alles wat ik op dit moment doe is ontzettend leuk maar kost even tijd en een beetje (gezonde) spanning. Als de expositie staat kan ik verder met mijn projectje donderdesign.nl. Ik ben hem helemaal zelf aan het maken, in ieder geval dat ben ik aan het proberen.Zoals ik al zei een kleine update maar wel een ontzettend positieve.

Met mijn moeder had ik een creatieve avond we gingen namelijk een herfststuk maken en bovenstaande is van mij.

5 thoughts on “Stil maar achter de schermen is het druk

Ik lees jullie reactie graag

