Barcelona ; Ramblas

Terwijl het buiten regent en waait zit ik nog heerlijk na te genieten met de foto’s van onze citytrip naar Barcelona. De gezelligste en drukste straat in Barcelona is denk ik de Ramblas, elk tijdstip van de dag was het er druk en niet alleen op zaterdag en zondag maar ook op de doordeweekse dagen. Op de Ramblas ben ik veel mooie gebouwe en geweldige kunstenaars tegen gekomen.

In een zijstraatje vindt je Placa reial hier zitten enorm veel eettentjes, midden op het plein is een kleine fontein en er zijn weer aparte lantarenpalen. Er stonden kraampjes waar je diverse verzamel objecten zoals pins en buttons kon vinden.

Op de Ramblas stonden allemaal kunstenaars met hun schilderijen en tekeningen. Een aantal kunstenaars waren ook aan het werk en bij één kunstenaar zijn we blijven kijken. Hij gebruikte spuitbussen om zijn kunstwerk te maken. Als hulpmiddelen gebruikte hij  een aansteker, een deksel en een krant. De foto waar hij het resultaat toont vind ik erg mooi omdat je ziet hoe trots hij erop is, althans zo komt het op mij over. Gelijk toen het af was is hij verkocht. Hij hangt bij ons in de woonkamer, elke dag als ik er naar kijk kan ik terug denken aan een mooie citytrip.

Ik lees jullie reactie graag

