Fotografie; Statief

Een paar jaar geleden kreeg ik een mooi statief voor mijn verjaardag, helaas is hij hooguit 30 keer gebruikt waarvan voornamelijk binnen. De clips waarmee de poten langer en korter kunnen braken snel af en één minder gaat nog wel maar het waren er ongeveer vier van de negen. Meer een ergernis dan fijn om te gebruiken. De winkel waar ik hem gekocht had vond het opeens een goedkoop ding en dat kan je ervan verwachten. Het statief was rond de honderd euro dus dat is niet zo goedkoop als mijn drie dollar statief die ik dus meer gebruikte. (Gebruikte omdat deze nu helaas ook gebroken is.)

Mijn statief was van Manfrotto en ze hebben een geweldige service want ik heb ze een email gestuurd met mijn verhaal over het statief. Binnen een aantal dagen kreeg ik een reactie, mijn email was doorgestuurd naar Provak. Daar werd ik enorm goed geholpen, mijn statief heb ik opgestuurd naar Provak en daar werd hij beoordeeld of hij te maken was of niet. Mijn statief was overleden :(, maar gelukkig kreeg ik een ander. Vorige week donderdag kreeg ik het pakketje in huis. Een enorm mooi statief, stevig en met een draagzak. Ik ben helemaal blij en heb het statief al mee op stap genomen.

Natuurlijk heb ik nog even rondgekeken wat Provak nog meer heeft en ik vind er enorm leuke, handige spulletjes tussen staan. Maar helaas zitten aan sommige mooie dingen een mooi prijskaartje dus wat je hieronder ziet zijn de normale betaalbare gadgets.

One thought on “Fotografie; Statief

  1. Ik moet nog steeds een statief, voornamelijk om binnen te filmen, dus hij hoeft niet zo geweldig (en dus hopelijk niet zo duur) te zijn.

Ik lees jullie reactie graag

