Fotografie; Walk with me

Vandaag even geen foto’s van Barcelona. Er zijn er nog heel veel want ik heb ruim 2300 foto’s genomen. Uitzoeken vindt ik alleen wat minder leuk dus dat doe ik per dag of per activiteit. Vandaag foto’s die ik heb genomen terwijl ik door mijn dorp liep. De herfstkleuren zijn al goed te zien en elke dag ziet het dorp er weer anders uit dus als het zonnetje schijnt en ik ben thuis loop ik even een rondje. Zoals je kan zien neem ik ook een tas mee. In die tas gaan bladeren, dennenappels en ander moois om thuis te fotograferen.

 

 

 

2 thoughts on “Fotografie; Walk with me

Ik lees jullie reactie graag

