Fotografie; Expositie

Bij mij in het dorp is het cultuurhuis heropend, hier worden veel activiteiten voor kinderen gehouden maar er zijn ook verschillende exposities. Momenteel hangen er schilderijen van twee exposanten. Ik stuurde begin september een email naar het cultuurhuis met informatie over exposeren en met een link naar mijn fotografie. Een week later kreeg ik een telefoontje, ze willen graag wat meer foto’s zien en zouden het leuk vinden als ik volgend jaar in het cultuurhuis zou exposeren.

Na het telefoontje was ik echt enorm blij en nog enthousiaster. Mijn map met foto’s moest afgemaakt worden. Ik druk niet vaak foto’s af dus ik vond het super leuk om dat weer eens te doen en het is toch fijn je foto’s in je handen te hebben. In de map heb ik tabbladen gemaakt die ik voorzien heb van een stuk gekleurd lintje om het meer van mij te maken. Natuurlijk mijn visitekaartje weer even bijgewerkt, eigenlijk wil ik het rode op de achterkant maar mijn printer kon dat niet dus ik moet ze een keer laten maken want dan zouden ze helemaal af zijn.

De eerste vrije woensdag van mijn vakantie ben ik naar het cultuurhuis gegaan om mijn werk te laten zien. Ik kreeg enorm leuke reacties en ze waren erg enthousiast. We hebben afgesproken om eind november begin december opnieuw af te spreken en dan samen door te nemen welke foto’s opgehangen gaan worden. De expositie gaat al eerder plaats vinden dan gedacht, waarschijnlijk begin 2013 al. Tot die tijd zal ik natuurlijk mijn portfolio aan blijven vullen. Op dit moment ben ik vooral bezig met de herfst te fotograferen, dit doe ik binnen maar ook buiten.

5 thoughts on “Fotografie; Expositie

  1. Pingback: Stil maar achter de schermen is het druk |

Ik lees jullie reactie graag

