Bloggers die mij inspireren 2; Angelina

Vorige maand trapte ik af met Zélia van Chezzelia.com. Een blog die grotendeels draait om fotografie. Deze keer wederom een blog die veel te maken heeft met fotografie.

De blog die ik deze keer met jullie ga delen is van Angelina een 22 jarige studente marketing & communicatie. Via een andere blog kwam ik haar tegen en gelijk heb ik op de Bloglovin volg knop gedrukt zodat ik deze blog niet kon vergeten. Ze blogt over persoonlijke dingen en je vindt haar passie voor interieur, fotografie, eten en lifestyle terug in haar blog.

De blog bestaat uit een aantal terugkerende items; Four Things Friday, Finding the right place, Sunday moment, Moodboard & Travel. Allemaal enorm leuke en inspirerende artikelen. Maar wat maakt deze blog nou zo leuk?

De blog van Angelina vindt ik leuk omdat ze spontaan blogt, haar passie komt over, haar gevonden inspiratie inspireerd en haar fotografie is erg mooi, zacht en natuurlijk. De foto’s worden in een mooie collagevorm gepresenteerd met af en toe een mooie tekst erbij. De artikelen bij de foto’s zijn ook nooit lang wat ik persoonlijk erg fijn vindt. Leuk is ook een persoonlijk detail die vaak terugkomt. Namelijk Semmy en hij kan weer veel langskomen want na een tijdje van afwezigheid kwam hij gelukkig weer terug lopen.

Soms als ik foto’s van Semmy zie moet ik twee keer kijken want hij en Donder lijken erg veel op elkaar. Ben je benieuwd naar de blog van Angelina ga dan een kijkje nemen op haar blog.

Kleine notitie;De tekst en foto’s die ik gebruik zijn met toestemming van Angelina
4 thoughts on “Bloggers die mij inspireren 2; Angelina

Ik lees jullie reactie graag

