Vakantie

De afgelopen maanden was er elke dag een update. Sinds donderdag is het hier al stil op de photoquote van maandag na. Vorige week was het erg druk, druk met de laatste dingen die moesten gebeuren en dan krijg je op dag één van de week al storingen aan de machines zodat het allemaal niet echt soepel loopt. Bijna alles was eind van de week af. Iedereen is weer aan het werk deze week en dus zal ook de rest afgemaakt worden alleen niet door mij. Wij hebben twee weken vakantie, twee weken waarin niks hoeft en alles mag.

De vakantie begon voor mij op vrijdag om 16:15 uur. Normaal gesproken rij ik zo door maar vandaag dus niet, ik kwam in de file. Gelukkig was ik nog wel ruim op tijd voor mijn afspraak want ik begon heerlijk ontspannen op de bank bij de acupunctuur. Thuis gekomen heb ik kaarsjes aangestoken en ben ik onder een fleece dekentje gekropen met mijn nieuwe varkentjes aan mijn voeten. Half negen rtl4 aangezet om The voice te kijken en na een half uurtje verscheen ook mijn mannetje thuis, samen met ons eten. Na The voice ben ik heerlijk in slaap gevallen op de bank. Een fijn begin van onze vakantie.

Zaterdag, zondag en maandag hebben we lekker weinig gedaan. Een beetje opgeruimd, spullen uitgezocht, films en series gekeken en ik heb aan mijn fotografie portfolio gewerkt. Maar over het laatste later meer want hij is nog niet helemaal af en ik kan op dit moment nog niet alles vertellen over dit project. We hebben vooral genoten van de rust en niet alles in het weekend te hoeven proppen. Twee andere dingen waar we enorm van genoten hebben zijn Donder en Sweety. Wat waren die lui. Donder was niet van de bank af te krijgen en wanneer sweety niet bij hem lag, lag ze naast me bij de computer of was ze me aan het helpen met de computer. Ze heeft ook een nieuw speeltoestel ontdekt; het wasrek.

Wat we verder nog gaan doen? Naar het bos, eten met mijn ouders tijdens de wedstrijd van Feyenoord woensdag, hardlopen, opruimen, fotograferen, lezen, blogjes schrijven, computer opruimen en heel belangrijk gewoon genieten.

 

 

 

4 thoughts on “Vakantie

Ik lees jullie reactie graag

