Fotografie; Trouwjurk en ringen

Mijn moeder heeft haar trouwjurk nog in de kast hangen. Daarmee had ik een leuk idee. Het idee is uitgevoerd maar ik heb het niet gebruikt omdat ik de foto’s voor privé gebruik wil houden. Een aantal foto’s ga ik laten zien want we hebben die middag wel erg gelachen. Ik heb de trouwjurk aangehad en natuurlijk mijn mama ook.

Niet alleen de jurk en de ringen zijn er nog maar ook de paraplu die mijn moeder droeg op de dag dat ze trouwde. Het mooie van heel de paraplu is het verhaal erbij die ze vertelde. Mijn moeder wou de paraplu toch eigenlijk maar niet doen en haar moeder heeft gezegd dat ze het moest doen want dat is waar ze van droomde een trouwjurk met een mooie paraplu. Het enige wat ontbreekt is het hoedje wat mijn moeder die dag droeg. Helaas is die er niet meer.

Met de ringen wou ik nog wat leuks proberen. Jet was best lastig want de ringen zijn niet ligt. maar er zijn toch drie leuke foto’s uitgekomen. Ik had ze graag nog op een Hortensia gelegd maar die hielt het niet en ik wil de ringen van mijn ouders wel graag heel houden.

Moeder en dochter in dezelfde jurk. Enorm leuk dat ik hem pas en aan heb gehad.

De laatste foto vindt ik zo mooi en mijn mama kijkt zo mooi. Weet je wat die blik nog mooier maakt? Ze kijkt naar mijn papa. Volgende maand is het alweer 35 jaar geleden dat mijn ouders elkaar het ja-woord gaven.

11 thoughts on “Fotografie; Trouwjurk en ringen

  1. Wat een mooie foto, die eerste met de ringen! Ik wou dat mijn moeder haar trouwjurk bewaard had. Ik vind je kleuren van die van jouw moeder wel heel erg mooi, erg klassiek. Dat leent zich nog eens voor een mooie fotoshoot!

  2. Wat grappig! Ik vind de jurk niet mooi, maar ik kan geloven dat dat toen helemaal de mode was. Onwijs leuk dat ze haar jurk bewaard heeft én dat ze er nog in past!! Een collega van me had laatst een feestje van vrienden die 25 jaar getrouwd waren en die hadden beide hun trouwkleding aangetrokken. Echt geweldig vind ik dat 😀

Ik lees jullie reactie graag

