Tijdschrift; Libelle

Op Manuscripta ben ik aanwezig geweest bij het Libelle nieuwscafe. Echt super leuk en  voor een herhaling vatbaar.  Op onze stoel lag een Libelle tasje met daarin de Libelle en de Libelle balance.

Wat vond ik het heerlijk om de Libelle balance te lezen. De artikelen die erin staan gaan over; gelukkig leven, gezond leven, bewust leven en het thema van deze balance uitstraling. Onderwerpen waar ik me momenteel erg in kan vinden. Het blad heeft zelf ook een fijne uitstraling. Hierboven een kleine preview en hieronder stukjes in de tekst die mij aanspraken.

De volgende Libelle balance zal gaan over vertrouwen en verschijnt 30 oktober. Zal hem alvast noteren in mijn agenda zodat ik ook deze balance kan lezen.

One thought on “Tijdschrift; Libelle

Ik lees jullie reactie graag

