Fotografie; Photoshoot met zelfontspanner

Toen ik met de photoshoot van mijn zus bezig was vond ik het wel leuk om op een aantal foto’s samen erop te staan. Voor het eerst ging ik buiten mijn zelfontspanner uitproberen.
De camera heb ik op een statief gezet en zo zijn we foto’s gaan maken.

Op alle foto’s zie je niet dat ik de afstandbediening in mijn hand heb, het scherp stellen met de afstandbediening gaat ook goed. Van te voren heb ik wel even door de zoeker van de camera gekeken om te weten waar we moesten staan en even scherp te stellen op mijn zus die natuurlijk alvast op de plek stond.

Bovenstaande foto vond ik een leuk idee maar hij is niet helemaal naar mijn zin. Mijn zus is scherper dan ik ben en ik zou graag zien dat we allebei scherp waren. Maar dit gaan we zeker nog een keer proberen.

Als iemand nog tips heeft voor het fotograferen met een zelfontspanner dan hoor ik het natuurlijk graag.

3 thoughts on “Fotografie; Photoshoot met zelfontspanner

  1. Heb een tijdje terug zelf een poging gewaagd thuis van mezelf foto,s maken, nou vond het niet meevallen. Die van jouw zijn best goed gelukt hoor. Helaas geen tips, kan ze zelf ook gebruiken namelijk.

Ik lees jullie reactie graag

