Interieur; Voordeur

Afgelopen zondag heb ik onze voordeur/gallerij weer wat opgevrolijkt. Ik had wat inspiratie opgedaan op Pinterest, wat natuurlijk veel mooier is maar toch. Mijn inspiratie bestaat uit de volgende foto’s.

Aan de voordeur heb ik een hart gehangen. Het hartje in het midden en het lint heb ik er zelf aangemaakt. Naast de deur hangt een hart met een krijtbord hart. Het lint hiervan was eerst wit maar deze heb ik vervangen door een roze lint zodat hij bij het hart aan de deur past. De tekst wil ik af en toe veranderen.

Voor de planten heb ik rieten manden. Van de drie manden bevat er één een plant. In de mand naast de deur wil ik een klein boompje of een bolletje.

Nu het weer wat vrolijker is ga ik er misschien weer wat meer zitten en het is ook leuker thuis komen als je voordeur al vrolijk is.

 

 

 

2 thoughts on “Interieur; Voordeur

Ik lees jullie reactie graag

