Actief; Fietsen

Vorige week maandag pakte ik mijn fiets om een dorp verder naar mijn moeder te fietsen. Heerlijk weer en ik kon een beetje om me heen kijken, wat in de auto toch echt een stuk minder makkelijk gaat. Na even een boterhammetje te hebben gegeten hebben we een klein fiets rondje terug gedaan waar op de helft onze wegen splitsten.

Dinsdag zat ik weer in de auto naar mijn werk. Irritatie overal en terug was het warm in de auto. Woensdag donderdag, vrijdag en maandag ben ik op de fiets gegaan. Wat voelde dat lekker en zo vrij onderweg even stoppen om naar de paarden, schapen of lama’s te kijken is geen probleem.

Alleen mijn bovenbeen spieren moesten even wennen vooral de brug omhoog, dat was wel te voelen. Nu een beetje conditie opbouwen zodat ik ook na een rit van 11 km terug naar huis erna nog een rondje kan hardlopen want die is er nu heel de week bij ingeschoten.

Ik zal niet elke dag met de fiets gaan maar wanneer het weer het een beetje toe laat en ik nergens anders heen hoef wil ik wel de fiets vaker gaan pakken. Vandaag ben ik met de auto omdat ik om half 5 midden in Rotterdam moet zijn voor een afspraak met de Paradontoloog.

2 thoughts on “Actief; Fietsen

Ik lees jullie reactie graag

