A day at the beach

Vroeg opstaan, douchen, aankleden, tas inpakken. Handdoeken, zonnebrand, drinken, eten, boekjes en fototoestel. Klaar om richting strand te gaan.

Niks is lekkerder dan na een week hard werken vroeg op te staan en op het strand lekker door te luieren. De ideale tijd om te arriveren aan zee is toch echt maximaal 9 uur. Met de eerste mensen die het strand opgaan. Enorme keuze waar je wilt liggen.

Na een aantal uur verbaas je je over het aantal mensen dat naar het strand is gekomen. En nog zijn de stranden waar ik lig erg rustig en niet zoals Scheveningen. Mij kun je vinden in Noordwijk aan Zee of  ‘s-Gravenzande. Samen met mijn mannetje of met een aantal vrienden erbij lekker genietend van het weer en elkaars gezelschap.

Vorige maand ben ik voor het eerst in de zee gaan zwemmen! Het was heerlijk maar ook vreemd er zwemt van alles langs je maar om van het zand op mijn rug af te komen was het heerlijk.

Elke zaterdag mag van mij zo zijn.

3 thoughts on “A day at the beach

  1. Ik ben ook niet zo,n strand mens zeker niet om er uren te liggen. Een wandeling op het strand ja heerlijk en even daarna rustig zitten genieten dat wel.

Ik lees jullie reactie graag

