Lezen; Manuscripta

De kaartjes hadden we al even in huis, op twitter kwamen steeds meer berichten en toen was het zondagochtend 2 september. De eerste keer Manuscripta. Geen idee wat we konden verwachten. Enorm vaak het programma doorgelopen maar geen idee wat te doen. Eén ding was duidelijk 12 uur Libelle nieuwscafe met Dyanne Beekman, Arthur Japin en Tomas Ross.

45 minuten hebben we geluisterd naar deze drie schrijvers. Ik vond het jammer dat het klaar was ik had nog wel een uur kunnen luisteren. Alle drie de boeken wil ik nu ook zeker lezen. Ze komen in oktober uit dus mijn lijstje met boeken die ik wil wordt weer langer.

En nu….. er is zoveel te luisteren, zien en te bekijken dat je ogen en oren te kort komt. We zijn de uitgeverijen langsgegaan en hebben handtekeningen laten zetten in boeken.

Ik heb een hoop informatie verzameld en vier nieuwe boeken erbij en natuurlijk zal ik een review schrijven van de nieuwe boeken wanneer ik ze gelezen heb maar ik zal ook een aantal dingen die ik heb meegenomen bespreken. Ik heb veel kleine boekjes waar één of twee hoofdstukken in staan en zal die waarschijnlijk per twee of drie bespreken.

Kort maar krachtig; We hebben genoten! Misschien volgend jaar maar twee dagen gaan??

8 thoughts on “Lezen; Manuscripta

  1. Pingback: Manuscripta | Manuscripta door de ogen van bezoekers

  2. Ziet er leuk uit! Ben er nog nooit geweest, is ook een beetje ver vanuit België. Wij hebben in november altijd de Boekenbeurs in Antwerpen, ik denk dat dat ongeveer hetzelfde principe is.

Ik lees jullie reactie graag

