Heerlijke zomeravonden

Een zomeravond hoort lekker zwoel aan te voelen, rond de 25 graden en het zonnetje erbij dat op ons balkon schijnt. Een aantal donderdagen had ik zo’n heerlijke avond.

Op donderdag is het zussenavond. De bewuste heerlijkste donderdag aten we een ge├»mproviseerde salade die we samen met roomkaas op een stokbroodje aten. Het was de donderdag nadat ik mijn pakketje had ontvangen. Zo ontstonden er een aantal aparte foto’s.

Wanneer mijn zus naar huis is en ik nog energiek genoeg ben ga ik sporten of fotograferen. Maar lekker genieten op het balkon met een stapel tijdschriften en een glas cola is ook niet verkeerd. Natuurlijk is de camera wel binnen handbereik. De maan die ik fotografeerde is helaas niet scherp maar hij hoort erbij.

Hoe is jullie ideale zomeravond?

 

 

 

2 thoughts on “Heerlijke zomeravonden

  1. Ziet er heerlijk uit! Mijn ideale zomeravond? Lekker warm nog, op het balkon, kaarsjes aan (tegen de muggen), wijntje erbij en goed gezelschap ­čÖé

Ik lees jullie reactie graag

