Lezen; Mijn boeken zijn in de verkoop

Boeken, ik kan er geen genoeg van krijgen, alleen sommige boeken wil/hoef ik gewoon geen tweede keer te lezen. Daarom heb ik besloten mijn boeken te verkopen. Een tijdje geleden probeerde ik het al via marktplaats maar dat werkt niet. Ik wist dat je via Bol je boeken kon verkopen maar nog nooit iets over gehoord. Nu heb ik een bol account aangemaakt en er twee verkocht.

Mijn boeken verkopen vind ik niet gemakkelijk maar mijn kast heeft ruimte gebrek en die enorme boekenkast/kamer die ik wil gaat hier niet lukken daar is het huisje te klein voor. Tegen de tijd dat het gaat lukken (ik blijf gewoon heerlijk dromen) zijn er natuurlijk alweer genoeg nieuwe boeken gearriveerd.

Wat je op de foto ziet is in de verkoop. Zie je er iets tussen zitten kan je altijd hieronder even een berichtje achterlaten en dan mail ik je. Er komen elke week weer nieuwe boeken bij want ik ben nog niet klaar met uitzoeken.

Verkocht:
Taal is zeg maar echt mijn ding

Op Bol kan je me hier (klik) vinden.

Ik lees jullie reactie graag

