Fotografie; Photoshoot Rianne

De afgelopen drieënhalf jaar heb ik veel gefotografeerd. Voornamelijk Donder en de natuur en heel af en toe mensen. De foto’s van mensen waren meestal op verjaardagen of uitjes zoals in Blijdorp van mijn zus. Enorm leuk vond ik het om in Blijdorp met haar te fotograferen. Afgelopen donderdag was daar opeens heel spontaan mijn eerste photoshoot. Mijn zus en ik waren over photoshoots aan het praten en opeens zaten we in de auto richting het bos. Voordat we het wisten had ik mijn spullen neergezet en was ik foto’s aan het maken.

Veel foto’s zijn niet goed genoeg, niet scherp, verkeerde delen scherp en ga zo maar door. Er zitten gelukkig een aantal mooie tussen, de drie hieronder zijn mijn meest favoriete.

Foto’s mislukken, soms is dat niet erg want dan heb je tien andere die erop lijken. Helaas heb ik van onderstaande foto’s geen die erop lijkt. Een leuke spontane loop met glimlach maar helaas niet scherp. De andere twee scherp gesteld op de voorgrond en niet op Rianne. Maar hiervan leer ik weer en volgende keer zullen er weer meer foto’s lukken.

 

 

 

9 thoughts on “Fotografie; Photoshoot Rianne

  1. De foto’s die gelukt zijn zien er erg mooi uit.
    Ik kan mij daar altijd erg aan storen. Dan denk je dat ie mooi en scherp is en dan zie je hem op de pc en zijn ze bewogen of niet scherp. BAH!! En overdoen kan dan niet meer haha.

  2. Vind dat ze aardig zijn gelukt, maar er zitten altijd wel wat mislukte foto,s bij. Daarom maak je meestal extra veel foto,s dan zit er altijd wel iets moois tussen. Gewoon wat vaker doen.

  3. Pingback: Fotografie; Photoshoot met zelfontspanner |

Ik lees jullie reactie graag

