Lezen; Nieuwe boeken

Nieuwe boeken? Inderdaad ik had ze helemaal niet nodig maar de afgelopen paar maanden zijn er weer een paar nieuwe boeken in mijn kast beland.

De twee Jill Mansell boeken kocht ik voor mezelf op mijn verjaardag. Helaas kocht ik Niet storen! dubbel maar deze is wel mooier de andere vond ik de kaft niet mooi van.

Jodi Picoult kocht ik bij de AH voor een leuk prijsje. Hij zit nog in de seal want ik wil hem voor de vakantie houden.

Mijn zus bracht Mijn hart op slot van Anna McPartlin voor me mee. Ik had nog nooit een boek van haar gelezen maar in een paar dagen was hij uit. Volgende week een beschrijving.

Ik kreeg twee boeken van Suzanne Vermeer, hier zie je Apres-ski maar ik kreeg ook cruise. Het is zo fijn als mensen weten dat je graag leest en boeken van ze krijgt die leuk zijn.

Het laatste nieuwe boek is Yoga handboek voor een lichter leven. Dit boek kreeg ik bij mijn abonnement op happinez.

Wanneer de boeken uit zijn zal ik ze zeker beoordelen.

 

 

 

8 thoughts on “Lezen; Nieuwe boeken

Ik lees jullie reactie graag

