Interieur; Keuken

Wij hebben een smal keukentje met 6 kastjes een gasfornuis en een ingebouwde kast. De koelkast staat in een ander gedeelte van ons huis omdat hij niet in de keuken past.

Af en toe koken we er samen maar het beste is om er alleen te staan. Mijn inspiratie voor keukens bestaat dus ook uit grote keukens met genoeg plek voor minimaal twee. Ook erg belangrijk een tafel in de keuken zodat als het eten op staat ik lekker kan zitten.

Natuurlijk moet er ook een mooi plekje komen voor mijn kookboeken. Onderstaande foto zou dan zeker een optie zijn.

Dit waren drie foto’s van mijn inspiratie, meer zal later op mijn Pinterest wall komen en daar zijn ook de “originele” bronnen te vinden.

One thought on “Interieur; Keuken

Ik lees jullie reactie graag

