Creatief; Lantaarn spuiten

Buiten op ons balkon staan diverse lantaarns. Na drie zomers en winters hebben een aantal het wel gezien. Ze gaan roesten en zijn enorm aan het verkleuren. Gelukkig heb ik daar een creatieve oplossing op verzonnen zodat ze nog een zomer meekunnen.

Ik heb nog een aantal spuitbussen staan en daar zat een High gloss white bij. Wit vind ik echt super mooi voor accessoires op het balkon dus ging ik van start. Het resultaat is erg leuk alleen weet ik niet of ik de raampjes weer doorzichtig moet maken of zo zou laten.

 

 

 

3 thoughts on “Creatief; Lantaarn spuiten

Ik lees jullie reactie graag

