Favoriet; Zomerhoedje

De zon schijnt nu al een heerlijke week en ik geniet ervan. Helaas denkt mijn hoofd er anders over. Te lang in de zon betekent hoofdpijn en misselijkheid dus al een ruime week zit er een hoedje op mijn hoofd wanneer ik naar buiten ga. Mijn zilveren zomerhoedje met strikje.

Het hoedje heb ik vorig jaar gekocht bij H&M op de kinderafdeling. De hoedjes op de dames afdeling zijn vaak te groot en deze maat 146/152 zit precies goed.

Ik heb alweer een aantal leuke hoedjes gezien op de H&M site maar wel weer op de kinder en heren afdeling. Kopen jullie wel eens iets op de kinderafdeling van de H&M?

 

 

 

2 thoughts on “Favoriet; Zomerhoedje

  1. Ik niet op de kinderafdeling, wel op de herenafdeling. Ook zulke hoedjes! Alleen is het hoedje dat ik nog had nu ingepakt door mijn vriend haha. Ik wil nog een rieten hoedje hebben voor ik op vakantie ga, maar twijfel of ik die hier ga halen of gewoon daar op vakantie 🙂

Ik lees jullie reactie graag

