Fotografie; lijstje en inspiratie

 

Ik hou van lijstjes en momenteel maak ik een lijst met ideeën om te fotograferen. Bij de ideeën schrijf ik ook tips die ik in diverse fotografiebladen vind.

Voor een aantal van deze ideeën heb ik al wat inspiratie verzameld. De foto’s bewaar ik in de map die je hierboven ziet. Ik heb hem gemaakt van een stuk zwart golfkarton. Aan de binnenzijde heb ik een vel met uitsneden geplakt zodat ik daar de foto’s in kan steken.

Nu nog de inspiratie omzetten naar eigen foto’s

 

 

 

 

3 thoughts on “Fotografie; lijstje en inspiratie

Ik lees jullie reactie graag

