Lezen; Bibliochaise

De italianen hebben iets ontworpen waar ik helemaal weg van ben. De bibliochaise, een grote fauteuil waar je in kan zitten en om je heen al je boeken. Alle boeken? In ieder geval 5 meter aan boeken.

Hoe ik hem in zal delen weet ik niet want zouden het mijn mooiste worden of elke rij een kleur, lastig.

Maar alleen een stoel wordt het natuurlijk niet want we willen wel makkelijk kunnen zitten. daaraan hebben ze ook gedacht met de poef. De poef is ook multifunctioneel want ook daarin kan je een aantal boeken kwijt.

Bibliochaise is 102 x 86 x 74,5 cm en er zijn drie soorten een home, plus en glossy versie. De prijzen zijn ook verschillend Home € 4900,-, Plus € 7800,- en de Glossy spant de kroon € 10700,- De poef is er alleen in Home € 1520,- en Plus € 1540,-

Het verschil in de drie zit hem in de afwerking van simpel tot Glans lak en speciaal hout. Ze zijn in zwart en wit te bestellen maar op verzoek ook in een andere kleur maar daar zal ook wel een prijsje aanhangen.

5 thoughts on “Lezen; Bibliochaise

  1. Wat leuk! Alleen jammer dat je niet echt lekker tegen de leuning aan kunt gaan hangen, dat vind ik altijd heerlijk. Schuin in de stoel, beentjes over de leuning, kopje thee en een goed boek.

Ik lees jullie reactie graag

