Fotograferen

Echt enorm leuk is het om onze twee katten te fotograferen maar het wordt nu echt allemaal van hetzelfde. Liggend op de stoel, liggend op de bank, samen slapen, stoeien en ga zo maar door. Ik ga mezelf dus weer uitdagen en weer op pad om betere, andere foto’s te maken.

De foto’s hier getoond heb ik op zaterdag 4 augustus gemaakt. Die week besloot ik weer op pad te gaan en wat was het heerlijk. Ik en mijn camera en allemaal verschillende standen testen. Thuis gekomen kijken naar het resultaat en dan zien dat er aardig wat leuke/mooie foto’s tussen zitten. Dat is een fijn gevoel.

Dit gaat dus vaker gebeuren, lekker experimenteren en niet op de automatische piloot. Afgelopen twee weken is mijn camera enorm vaak met me meegegaan. Na het werk even langs de surfplas om een paar foto’s te maken. Bij mijn ouders fotograferen met een thema wat enorm veel lol als resultaat had.

Op de planning staat; Rotterdam, stillevens, zelfportretten, vlinders en nog veel meer.

Rotterdam is natuurlijk wel een groot onderwerp maar ik weet al dat ik in ieder geval een keer Rotterdam bij nacht wil fotograferen en dan vooral de skyline en Erasmusbrug.

 

 

 

6 thoughts on “Fotograferen

  1. Schitterende foto’s zeg!! Die eerste is mooi gedaan. Ik probeer al weken een bij of een hommel op een bloem te fotograferen maar bij mij willen ze niet poseren. Mooie foto’s!

Ik lees jullie reactie graag

