We mogen Binkey niet vergeten

Sweety heeft twee broertjes en één heet Binkey en woont bij mijn zus. Binkey is schattig, stoer en grappig. Rent de hele woonkamer door en zit nu al in het raamkozijn op je te wachten.

Loop ik of mijn zus naar zijn doos waar eten in zit rent hij keihard naar je toe. Heb je het zakje rent hij keihard naar de andere kant van de woonkamer waar zijn bakje staat. Dan moet je proberen zijn eten in het bakje te krijgen wat echt onmogelijk is want hij eet het gelijk uit het zakje. Wat ook enorm leuk is; hij is fotogeniek, pak ik mijn camera gaat hij er echt voor zitten.

Ik zie Binkey in ieder geval om de week op een donderdag dan zijn we ongeveer een uur samen voordat mijn zus komt. Dan ga ik met hem naar buiten of we rennen ons rot door de woonkamer.

 

 

 

6 thoughts on “We mogen Binkey niet vergeten

  1. Ahhhh wat een leukerd! En wat een ondeugend koppie! Mijn katje (een Britse Korthaar) is nu ongeveer 16 weken oud en ook een echte doerak..die van jou lijkt ietsje jonger? Geniet ervan, en leuk dat je zoveel foto’s mooie foto’s maakt want voor je het weet zijn ze groot!

Ik lees jullie reactie graag

