Actief; Even niet actief

Vorige week was ik nog positief over hoe het hardlopen ging maar na van de week niet meer. Mijn spieren/pezen waren nog steeds gevoelig en vandaar liep ik nog steeds geen hele dagen op hakken. Met gympies en slippers verwacht ik niet gauw een misstap maar die was er dus wel. Ik stapte half op een drempeltje en dat voelde niet fijn. Normaal lopen was diezelfde en volgende dag erg gevoelig.

Ik las dus even een pauze in. Ik hoop een week en dan langzaam opbouwen. Hebben jullie voor in de tussentijd nog tips? Misschien oefeningen waardoor ik weer eerder kan gaan hardlopen want dit weekend heb ik het al enorm gemist en zo ook gisterenavond. Normaal ga ik na het werk minimaal 20 minuten hardlopen. Even lekker mijn hoofd leeg maken, mijn manier van ontspannen de avond beginnen.

 

 

 

2 thoughts on “Actief; Even niet actief

  1. Dat is balen zeg. Is het een oude blessure?
    Ik kan je verder niet voorzien van bepaalde oefeningen. Misschien een idee om deze week te gaan zwemmen? Dat heb ik een tijdje gedaan toen ik met mn hamstring aan het klooien was.
    Ik wens je in ieder geval beterschap en hopelijk ben je er snel vanaf zodat je weer kunt rennen.

Ik lees jullie reactie graag

