Interieur inspiratie; Badkamer

Het meest heerlijke op een rare (dan bedoel ik het weer; zon, regen, onweer) zondagmiddag is plaatjes zoeken op internet, heerlijk bladeren door pinterest. Dit keer laat ik een aantal afbeeldingen zien die ik vond van mooie inspirerende badkamers.

Onze badkamer is groot zat, aan het einde de douche, dan de wastafel en het toilet. Alles wat we nodig hebben is er maar groter, ruimer, twee wastafels en een bad zouden toch erg fijn zijn. De inrichting zal erg strak zijn maar door wat natuurlijke elementen erin zoals een plant of rieten manden niet te strak.

En als we het ooit echt groot kunnen doen dan graag zo.

Heerlijk zulke inspiratie, waar zoek jij graag naar?

Alle afbeeldingen heb ik verzameld op mijn Pinterest Board Bathroom veel links zijn oorspronkelijk niet te achterhalen omdat ze ook weer op een website zijn geplaatst. Wil je wel weten waar ze vandaan komen ga dan naar mijn board.

 

 

 

3 thoughts on “Interieur inspiratie; Badkamer

  1. Wauw, echt heerlijk. Ik zocht ook vaak inspiratie voor badkamers, dit kwam omdat wij niet echt een badkamer hadden in ons vorige huis. Het was meer een douchehok zoals op de camping.
    Maar nu we in een ander huis wonen, mag ik eigenlijk niet meer klagen, een grote ruime badkamer met grote ramen en een bad. Heerlijk 🙂

Ik lees jullie reactie graag

