Update Sweety 13 weken

Zes weken is ze nu bij ons en wat me nog steeds verbaasd is dat ze zo klein is. Donder was al een stuk groter en jon al in zijn riempje naar buiten. Sweety zwemt nog in het riempje.

Donder is erg leuk met haar en zorgt dat ze schoon blijft ook wanneer ze niet gewassen wil worden en loopt te miepen, toch zorgt hij dat ze schoon is. Er zijn nog een paar dingen die ze moet leren; luisteren naar haar naam en slapen tot minimaal zes uur zijn daar de twee belangrijkste van. Verder genieten we enorm van onze twee vriendjes en heb ik al ontelbaar veel foto’s gemaakt.

4 thoughts on “Update Sweety 13 weken

    • Ben je erg allergisch want bij mij komt uit de test dat ik allergisch ben en heb gelukkig nu ik katten heb steeds minder last, als de haren vallen is het iets erger maar voor geen goud zou ik ze weg doen.

Ik lees jullie reactie graag

