Lezen; Boekenpoef

In het weekblad Margriet kwam ik een leuke tip tegen namelijk een boekenpoef.

Het woord zegt al wat het is, een poef voor je boek. Hiermee kan je op het strand, op de bank of in de tuin je handen vrij houden en lekker lezen. Hij is niet alleen makkelijk voor een boek maar ook voor een tijdschrift, e-reader of tablet.

Hoe werkt het;
Je zet je boek op de poef en met een transparatn plaatje houd de poef je boek op zijn plek. Aan de achterzijde zit nog een opbergzakje voor een boekenlegger of bril. De poef is er in negen kleuren. Ik mis alleen de kleur zwart wat ik erg vreemd vind want dat is toch een basis kleur.

Ga ik hem bestellen?
Ik ga het zeker onthouden omdat de schouders, nek, armen en polsen ontlast worden hierdoor. Waarom ik hem niet gelijk bestel is de prijs € 29,95 dat vind ik namelijk nog aardig prijzig.

Hier een linkje  hoe hij werkt

7 thoughts on “Lezen; Boekenpoef

  1. Een erg handig ding. Ik heb nl altijd problemen als ik op mijn buik aan het zonnen ben (op een bedje) ik mijn boek nergens kwijt kan zonder kramp in mijn armen of pijn in mijn rug te krijgen. Ik vind hem alleen wat aan de dure kant.

  2. Handig!! Op dit moment zit ik heel onhandig met mijn tablet op mijn knie. Leest niet echt prettig, maar ik weiger om naar binnen te gaan 😀

  3. Super grappig en slim bedacht! Ik zou hem alleen zelf niet aanschaffen. Het lijkt mij namelijk weer zo’n hebbedingetje wat ik zou kopen en daarna nooit weer zou gebruiken.

Ik lees jullie reactie graag

