Creatief met bloemen

In de eerste Happinez die ik kocht (nr 2 2012) stond een artikel over danmala. Een kleurenexplosie met patronen en symmetrie gecreëerd  met behulp van natuurlijke elementen. Kathy Klein maakt kunstwerken met bloemen, blaadjes, takjes, zaden, stenen en schelpen.

Danmala betekend vrij vertaald het geven van bloemencirkels. Het lijkt enorm veel op mandala’s maar dit vindt ik veel mooier. Als je dit tegenkomt sta je even stil of kijk je nog een keer om.

Ik heb geprobeerd zelf ook een Danmala te maken maar het was niet erg succesvol. Wanneer ik weer een keer bloemen heb ga ik het nog een keer proberen en dan ook buiten zodat de bloemen in een natuurlijke omgeving liggen dat is denk ik wel erg mooi. De laatste is echt enorm simpel maar vond het enorm mooie bloemen vandaar dat ze er tussen moesten.

 

Wil je meer zien dan kan je naar de website van Danmala daar staat enorm veel moois.

 

2 thoughts on “Creatief met bloemen

Ik lees jullie reactie graag

