Holiday

Over een aantal weken gaan wij op vakantie naar Barcelona. Voor het eerst stap ik in een vliegtuig die ook daadwerkelijk de lucht in gaat en me weer ergens anders laat uitstappen. Op dit moment ben ik met de voorbereiding bezig, dat houd in kijken naar leuke dingen die er te doen zijn en moeten bezichtigd worden.

Genoteerd staan al Palau Nacional de Montjuïc, Cas batilo, Casa Mila, Sagrada Familia, Camp Nou, Font Màgica Montjuïc, De Ramblas en de Nike winkel.

W willen een aantal dagen gaan waarin we kunnen winkelen, bezichtigen maar ook relaxen. Verder wil ik mijn hardloopschoenen mee nemen en daar ook een rondje door één van de parken maken.

Zijn jullie wel eens in Barcelona geweest en hebben jullie tips laat ze dan hieronder achter zodat ik nog meer leuke dingen aan mijn lijstje kan toevoegen.

 

 

 

5 thoughts on “Holiday

  1. Aanrader is ook Parc Guell, (kunst)marktjes bij de havens, struinen over de boulevard en ze hebben er ook een leuke dierentuin in de stad. MACBA museum als je van moderne kunst houd. Het MNAC museum is zelf al een mooi gebouw en heeft veel verschillende kunst en soms fotografie tentoonstellingen, en als je geen hoogtevrees hebt kun je vanaf daar met een kabelbaan naar het strand. Veel plezier in Barcelona!

Ik lees jullie reactie graag

