Actief; Nike haarbandjes

Tijdens het hardlopen blijft mijn haar niet altijd even mooi op zijn plek zitten. Ik vind dat niet zo erg maar wanneer het in mijn gezicht komt gaat het irriteren. Diverse haarbanden heb ik hiervoor al geprobeerd maar elke keer gleden ze gelijk weg.

Toen ik laatst in de Nike winkel was zag ik dat ze ook haarbandjes hebben. Ik heb ze gekocht en met deze haarbanden heb ik veel minder last dat ze wegglijden. Aan de binnenkant van de bandjes zit een rubberen strip zodat de haarbandjes blijven zitten. Wel moet ik ze redelijk op de voorkant van mijn haar dragen want anders glijd hij alsnog weg maar het is al een verbetering.

Wat doe jij om je haar op zijn plek te houden?

One thought on “Actief; Nike haarbandjes

Ik lees jullie reactie graag

