Fotografie; Ebay bestelling

Vorige maand besloot ik een aantal dingen voor mijn camera te bestellen op ebay. De bestelling kwam na 23 dagen wachten afgelopen maandag binnen. Op ebay zijn de spullen aanzienlijk goedkoper en daardoor ook leuk om uit te proberen.

Mijn bestelling bestond uit;
Zonnekap EW-60C
Zonnekap ET-60
Draadloze zelfontspanner
Handstrap

De handstrap is echt ideaal. Ik gebruik mijn nekband namelijk niet vindt dit heel vervelend zitten. De handstrap geeft je extra houvast. Je bevestigt hem onderaan de camera met een schroef. Hij wordt bevestigd op de plek waar je het statief normaal plaatst. Met het statief is nog steeds rekening gehouden want die kan je in het bevestigigsstuk van de handstrap plaatsen. (zie foto boven en onder)

De zelfontspanner werkt echt enorm simpel. Ik selecteer op mijn camera de optie voor foto maken met zelfontspanner en hij is gelijk te gebruiken. Hij stelt voordat hij fotografeerd nog even scherp en je hebt de foto. Op de foto staan er twee want ik heb er ook één besteld voor de Canon EOS 550d als cadeautje voor mijn papa.

Als laatst de zonnekappen. De EW-60C is voor de 18-55 mm lens en de ET-60 voor de 55-250 mm lens. Hiermee heb ik nog niet heel erg geexperimenteerd of het echt helpt en een verschil is maar dat zal ik zeker dit weekend gaan doen. 

 

3 thoughts on “Fotografie; Ebay bestelling

  1. Lang moeten wachten op je bestelling, maar het ziet er de moeite uit. Ken verder niet zo veel van fotografie, maar mijn vader was voor het digitale tijdperk ook een fervent fotograaf.

Ik lees jullie reactie graag

