Actief; Inspiratie

Deze week wat inspiratie om mezelf maar natuurlijk ook jullie te motiveren te sporten.

Soms gaat het sporten niet echt goed. Zo is mijn blessure nog niet helemaal weg dus kan ik nog niet voluit hardlopen. Toch loop ik mijn kilometertjes. Vrijdag 1.76 km, zaterdag 3.00 km en zondag maar weer 1.05 km. Zondag had ik er een dagje Blijdorp op zitten, met hoofdpijn en vermoeidheid dook ik rond 4 uur me bed in om 6 uur kwam ik er weer uit, echt veel beter voelde ik me niet maar mijn hoofd wilde een rondje maken. Daarom toch mijn schoenen aangetrokken en gaan lopen, 300 meter verder vond ik het al echt enorm zwaar maar ik moest en zou minimaal een kilometer lopen. De kilometer is behaald en dat voelde goed.

Zondag was het hardlopen zwaar maar de belangrijkste les die ik eruit kan halen was er. Hardlopen geeft mij een enorm goed gevoel na afloop. Daarom is mijn motivatie voor deze week; Erna voel ik me zoveel beter! Dat is het enige wat ik hoef te onthouden.

Gisteren even een rustdag maar vandaag ga ik weer wat doen. Vandaag ga ik lekker naar buiten met mijn springtouw even oefenen want binnenkort wil ik wat moeilijkere dingen gaan oefenen met mijn nike speed rope.

Ik lees jullie reactie graag

