A nice walk in the evening

Gisteren maakte ik rond 22.00 uur nog even een wandelingetje. Natuurlijk ging mijn camera mee, en wat was dat een uitdaging. Fotograferen terwijl het steeds donkerder wordt zonder flits (want ik heb daar een hekel aan) en een lens die ik nog niet ken. Maar wel ontzettend leuk, een enorme uitdaging.

De bovenstaande foto is nummer 13 van deze plant. Het is gelijk ook de enige van de 13 foto’s die gelukt is. Ik moet nog erg wennen dat mijn camera een stuk zwaarder is met deze lens dan met de standaard.

Morgen ga ik weer een rondje lopen want de waterlelie was nog gesloten en overdag staan ze open en dat wil ik ook wel even vastleggen. Maar ook omdat het gewoon heerlijk is even een stukje te wandelen.

2 thoughts on “A nice walk in the evening

  1. Vind die foto van de zonsondergang erg leuk zo met dat “zwarte” kader van bomen er om heen. Als ik een tip mag geven: toen ik beter keek viel me onderin beeld iets van een huisje ofzo op. Misschien er afsnijden of even weg photoshoppen? Want vind het kader namelijk erg mooi en leuk en dan lijdt het minder af 🙂

Ik lees jullie reactie graag

