Favoriet; Happinez

Een jaar lang ontving ik de Flow. Enorm leuk blad maar niet meer helemaal wat ik zoek in een magazine. Eerder dit jaar kocht ik voor het eerst Happinez (nummer 2 van dit jaar).

Mijn keuze viel op dit tijdschrift door de uitstraling, mooi vormgegeven, vrolijke kleuren en toch rust uitstralen. Na het even doorgebladerd te hebben wist ik dat het ging bevallen.

Nummer 3 en 4 kocht ik ook en nu heb ik een half jaar abonnement genomen en afgelopen zaterdag viel de nieuwe Happinez op de mat en kon ik heerlijk genieten op de bank terwijl de regen zachtjes tegen het raam tikte.

Elk nummer heeft een eigen thema, zoals Liefde, Rust of Vrijheid. Het huidige nummer heeft het thema volg je hart. De artikelen zijn fijn geschreven en de foto’s zijn een bron van inspiratie. Eén van de foto reportages heb ik al gebruikt als inspiratie en zal ik binnenkort laten zien.

5 thoughts on “Favoriet; Happinez

  1. Ik wil ook graag een abonnement op happinez, maar heb al een abonnement op linda, flow, boekzine en schrijven magazine. Dat vind ik voorlopig wel even genoeg. Miss kan ik het op mijn verlanglijstje zetten 😀

Ik lees jullie reactie graag

