Actief; Women’s Health

In de vakken van de boekwinkels mis ik een blad. Je hebt Men’s Health maar waar is dan Women’s Health? Gelukkig is er wel de website en zoek ik daar regelmatig leuke work-outs om uit te proberen.

De site is opgesplitst in verschillende categorien; Fitness, sex & love, food, weight loss, spartacus for women, health, beauty en style. Al die categorien zijn weer onderverdeeld in categorien. Ik kijk zelf graag bij running, workouts en yoga.

Een goede work-out is stabilitie, ik heb geen halve bal zoals hieronder maar wel een hele en dat werkt ook goed.

Op de website kan je na aanmelding allemaal work-outs downloaden en printen zodat je een eigen boekje met work-outs krijgt. Momenteel ben ik een boekje aan het samenstellen zodat ik dalijk een fijne work-out routine heb in één map.

Elk weekend is er ook een challenge ik heb er nog nooit aan mee gedaan maar ga het zeker binnenkort een keer doen.

 

3 thoughts on “Actief; Women’s Health

  1. Die halve bal hebben ze op de sportschool ook en dat ziet er altijd zo ontzettend makkelijk uit, terwijl het stiekem heel erg tegenvalt..

Ik lees jullie reactie graag

