A nice walk two weeks ago

Wanneer het weer mee zit kan je me buiten vinden even genieten van de schaarse zonnestralen. Van de week was er nog redelijk wat zon maar ik zit dan binnen, van 8.30 tot 17.00 ben ik te vinden op mijn werk. Wanneer het dan weer tijd is om naar huis te rijden kijk ik niet meer naar het zonnetje maar naar de regendruppels.

Woensdag baalde ik enorm van het weer het was namelijk zoomeravond in Blijdorp voor abonneehouders is de Diergaarde dan langer open en kan je op plekken komen waar dat normaal niet mag. Door de weersvoorspellingen liet ik mijn camera thuis. Achteraf had ik kunnen gaan want het was een redelijke avond.

Vandaag had ik dus ook foto’s willen laten zien van mijn zoomeravond maar in plaats daarvan laat ik jullie foto’s zien van een wandeling die ik maakte op 30 juni toen ik mijn nieuwe lens twee dagen had en hem ben gaan uittesten.

Foto’s van twee weken geleden want vandaag is weer zo’n dag dat je aan mij niet ziet dat het zomer is. Ik begon optimistisch met een lange broek, T-shirt en jasje maar nu ik dit schrijf zit ik met joggingbroek en een trui achter mijn computer.

Ondanks de regen en het negatieve hierboven erover ben ik ook wel positief hoor. Ik ben nog 2 km wezen hardlopen in 13.34 met een snelheid van 6.48 per km. Het was droog toen ik wegging maar tijdens mijn run begon het te regenen. Niets is lekkerder dan tijdens je run een regenbuitje ik geniet er dan wel van.

Verder was het een productieve dag wat betreft blogs lezen want er stond een enorme  lijst te wachten en dat was maar van een week. Veel leuke en positieve berichten en tijdens het lezen kwam ik ook leuke voor mij nieuwe blogs tegen dus ook daar weer even rond gekeken.

Zoals de weerberichten nu laten zien wordt 24 juli een stralende dag. Tot die tijd moeten we het doen met de paar straaltjes die we af en toe mogen zien. Geniet van deze zeldzame momenten en geniet.

Tot het mooi weer is blijf ik door de regendruppels heen hardlopen want als je er tussen door loopt wordt je minder nat als dat je stil blijft staan 😉

3 thoughts on “A nice walk two weeks ago

Ik lees jullie reactie graag

