Beautiful nights

Echt zomer is het niet dus ’s avonds ben ik ook niet buiten te vinden maar woensdag- en donderdag avond waren het twee heerlijke avonden. Gisteren besloot ik daar even van te profiteren door een wandeling te maken. Natuurlijk nam ik mijn camera mee om onderweg wat mooie kiekjes te maken.

Ik heb vooral veel foto’s genomen van bloemen omdat hier in het dorp niet erg interessante dingen zijn om te fotograferen en bloemen zijn gewoon erg mooi zijn door de kleuren en structuren.

2 thoughts on “Beautiful nights

Ik lees jullie reactie graag

