Wie zijn mijn Bloglovin volgers

16 Bloglovin volgers, voor sommigen stelt dit niks voor maar voor mij wel. Nu vraag ik me af wie zijn die 16 volgers? Twee volgers weet ik want dat zijn mijn ouders, de andere 14 geen idee.

Dus stel je voor door een reactie achter te laten. Graag ook met je eigen blog erbij want op die manier kom ik ook weer een aantal nieuwe en vast leuke blogs tegen. Heb je nog tips voor mijn blog dan kun je dat gelijk achterlaten. Volg je me op een andere manier dan via
Bloglovin dan vindt ik het natuurlijk ook leuk als je een reactie achterlaat.

4 thoughts on “Wie zijn mijn Bloglovin volgers

  1. Ik ben er een en gezien het feit dat je af en toe ook een reactie bij mij achterlaat, denk ik dat je me wel een beetje kent. ; )

Ik lees jullie reactie graag

