Foto’s gemaakt met mijn nieuwe lens

De canon 55-250 mm lens heb ik nu bijna twee weken in mijn beziten hij bevalt enorm goed. Tijdens een wandeling kunnen de mooie bloemen langs de waterkant gemakkelijk op de foto worden gezet zonder door de modder heen te moeten. Wel is het wennen dat de camera nu iets zwaarder is en ik daardoor nog stabieler moet zijn. Hieronder een aantal foto’s die ik heb gemaakt met mijn nieuwe lens.

Als de zon zometeen weer een beetje gaat schijnen ga ik lekker een aantal uur op pad om te fotograferen en experimenteren.

 

De twee bovenstaande foto’s kon ik nu eindelijk op een veilige afstand nemen alleen erlangs moest ik toch en dat was even rennen geblazen want papa werd boos.

Voor het eerst zag ik de tekst op de kerkklok.

2 thoughts on “Foto’s gemaakt met mijn nieuwe lens

Ik lees jullie reactie graag

