Alweer een half jaar voorbij

1 januari plaatste ik wat wil/ga ik doen in 2012. Van veel dingen is nog niks gekomen omdat ik het eerste half jaar veel ziek ben geweest. Nu gaat alles de goede kant op ik weet wat ik heb ik weet waar ik rekening mee moet houden en ik weet dat ik ook belangrijk ben want dan blijft het goed gaan.

Helaas zat de hemelvaartsdagloop in Lekkerkerk er niet in voor mij maar volgend jaar is hij er weer dus we blijven trainen. Vakantie hebben we nog niet gehad en sinds de ontwikkelingen in onze gezinsuitbreiding weten we ook nog niet zeker of we gaan want wil geen mooie momenten met haar missen.

Een abonnement op Blijdorp is er alleen de bezoekjes zijn te weinig geweest dus ik ga ze inplannen 11 juli in de avond wordt misschien de eerste keer deze maand en 22 juli met heel ons gezin. Nu ik mijn nieuwe lens heb wordt dat natuurlijk een erg leuk dagje.

Ik wil nu echt een fotografiecursus gaan zoeken en verder veel sporten, fotograferen, lezen en bloggen ooo en vooral genieten van alle mooie dingen waaronder mijn ventje, Donder en Sweety mijn kleine gezinnetje.

Ps. De foto is in de fijnste tuin genomen die ik ken namelijk bij mijn mama met een heerlijk uitzicht.

One thought on “Alweer een half jaar voorbij

Ik lees jullie reactie graag

