Birthday Presents

Op mijn birthday wishlist stond niet veel maar wat er op stond was wel prijzig. Zaterdag liet ik al mijn eerste cadeau zien de Canon EFS 55-250 mm f/4-5.6 IS II lens. Zaterdag avond vierde ik mijn verjaardag en kreeg ik veel geld.

Zondag plaatste ik mijn eerste bestelling op ebay; twee zonnekapjes één voor de 55-250 mm lens en één voor de 18-55 mm lens, een draadloze zelfontspanner en een handgrip strap. Maandag kreeg ik al een bevestiging dat het verstuurd is maar wanneer ik het hier in huis heb geen idee want het moet uit Hong Kong komen.

’s middags gingen we naar Rotterdam naar de Nike store daar kocht ik de Nike + Sportwatch GPS, haarbandjes en de Speed rope.

’s avonds bestelde ik het Happinez tijdschrift voor een half jaar met als cadeau een Yoga boek. Nu heb ik nog een paar euro over en dat gaat hoogst waarschijnlijk naar het boek van Lauren Conrad.

2 thoughts on “Birthday Presents

Ik lees jullie reactie graag

