Lezen; Boekenwinkel

Pas geleden tikte ik in google boekenwinkel in. Daar tussen alle plaatjes kwam ik een boekenwinkel tegen die ik ooit moet gaan zien. Livraria Lello Rua das Carmelitas 144, 4050 – 161 Porto, Portugal. Deze boekenwinkel heeft een fantastische trap en glas in lood ramen.

Sinds 1881 worden er boeken verkocht in een goddelijke art nouveau gebouw. Een magistrale trap die tot in de hemel reikt en prachtige houten pilaren maken het idyllische decor compleet. En uiteraard zijn er de boeken, duizenden schitterende boeken. Dus dat moet ik ooit maar eens gaan bekijken. Mij doet deze boekenwinkel ook heel erg aan de Harry Potter films denken.

Je kan de winkel 360 hier zien.

Is iemand van jullie hier al eens geweest? Hebben ze er mooie boeken en is het echt het bezoeken waard?

4 thoughts on “Lezen; Boekenwinkel

Ik lees jullie reactie graag

