Birthday present

Donderdag ben ik 27 jaar jong geworden. Een dag die ik doorbracht met de mensen waar ik het meest om geef. 00.00 zat ik op de bank met mijn ventje vi te kijken en daar zongen ze voor me (eigenlijk voor Wilfred Genee maar dat vergeten we even). Na een paar uurtjes slapen stond ik om iets voor half 9 bij mijn zus op de stoep om samen met haar onze katjes op te halen. Samen gingen we ons meisje bij mij thuis brengen en kennis laten maken met Donder. Dat verliep allemaal erg goed dus toen was het tijd om Binkey naar huis te brengen en zijn nieuwe huis te laten zien.

Hierboven Binkey! Even gekeken hoe het ging en toen ben ik naar huis gereden om lekker bij mijn twee katjes te zijn. In de middag ben ik cakejes gaan versieren en zijn mijn opa, mama en papa gekomen.

Onverwachts kwam mijn ventje eerder thuis met een enorme bos bloemen, een grote kaart en een super mooi cadeau.

Het mooie cadeau waar ik echt super blij me ben is de Canon EF-S 55-250 mm F/4-5.6 IS II lens. Een lens stond namelijk bovenaan mijn verlanglijstje.

6 thoughts on “Birthday present

Ik lees jullie reactie graag

