Kitten; Nog een week

28 juni ga ik samen met mijn zus de katjes ophalen, precies nog één week. Ik heb er enorm zin in en ook voor Donder zou het enorm goed zijn een maatje binnen want hij maakt zich te vaak te druk om alle vriendjes buiten.

Bijna alles is klaar ik moet nog één kamer opruimen zodat ze daar ook veilig kan rondlopen. De krabpaal staat, een nieuwe speeltunnel is gekocht, een nieuwe muis die helemaal van haar is, een klein riempje, eten, de bakjes staan zelfs al klaar. Het enige wat ons rest is een naam. Het blijft nog erg lastig. Dus als er nog tips zijn ik hoor het graag.

Ooo en deze hierboven dat is Binkey. Hij verstopt zich nu nog maar het wordt vast een stoere kat. Nog zeven nachtjes slapen, een dag die ik zoiezo al nooit vergeet omdat het mijn verjaardag is maar nu zal deze dag er nog een betekenis bij hebben de dag dat we de katjes hebben gehaald.

One thought on “Kitten; Nog een week

Ik lees jullie reactie graag

