Creatief; tekenen

Een tijdje geleden heb ik mijn vader gevraagd een bloemenpers te maken. De pers was van blank hout wat best mooi is maar ik wou er iets speciaals mee doen. Ik ben erop gaan tekenen wel heel toepasselijk bloemen.

Lang heeft er nog geen bloem of blad in de pers gezeten maar gisteren is het eerste ertussen gegaan. Een bloem van de orchidee. Ik ben benieuwd hoe hij er over een tijdje uitziet. Binnenkort moet ik maar eens meer dingen zoeken om ertussen te stoppen.

2 thoughts on “Creatief; tekenen

Ik lees jullie reactie graag

