Favoriet; Canon eos 450D

Mijn favoriete object is mijn Canon eos 450d waarmee ik bijna elke dag een foto maak.

De 450d kocht ik in 2009 net voordat ik mijn huisje kreeg. Veel tijd had ik toen niet maar de kwaliteit was al wel te merken vergeleken met mijn nikon coolpix. Nog steeds is dit toestel mijn beste aankoop geweest en na drie jaar leer ik er nog steeds van.

Ik ben momenteel opzoek naar uitbreiding in de vorm van een lens zodat ik nog meer en anders kan fotograferen. Welke het wordt weet ik nog niet daarvoor moet ik me er nog iets meer in verdiepen.

Het leuke vindt ik dat elke keer als ik fotografeer er nog steeds iets te leren valt en ik mezelf ook zal blijven uitdagen betere foto’s te maken.

 

Ik lees jullie reactie graag

