Favorieten; Leighton Meester

Op dit moment is Leighton Meester mijn favoriete actrice op uiterlijke en stijl gebied. Haar acteerwerk ken ik van Gossip Girl, The roommate en Monte Carlo dus daar wil ik eerst meer van zien voordat ik haar ook goed vindt vanwege haar acteerwerk. Naast acteren is ze ook bezig met een zangcarrière. In 2009 kwam het nummer Good Girls Go Bad uit, een samenwerking met Cobra Starship een resent nummer is Your love’s a drug. Allebei vindt ik het leuke nummers.

Haar stijl spreekt me aan omdat het netjes, kleurrijk, speels en toch sexy is. Make-up netjes en natuurlijk fris.

Gossip Girl waarin Leighton Meester Blair Waldorf speelt vind ik enorm leuk en dan ook vooral Blair en de stijl van Blair is ook fantastisch. Gelukkig kunnen we nog een seizoen genieten van Gossip Girl.

In The Roommate speelt Leighton een heel ander soort personage. Ze speelt een psychopaat die haar roommate stalkt. Deze rol speelt ze erg goed enik  heb met plezier een keer naar dit genre film gekeken.

Monte Carlo een film die ik moest zien. Natuurlijk waren mijn verwachtingen te hoog maar het is een fijne film voor een zondagmorgen waarin veel mooie kledingmomenten voorkomen. Voor elk meisje een geniet moment wat mode betreft.

Nu nog de andere films kijken waarin Leighton Meester speelt zodat ik ook kan oordelen over haar acteerwerk

 

2 thoughts on “Favorieten; Leighton Meester

Ik lees jullie reactie graag

