Kitten voorbereiding

Als alles goed blijft gaan komt over drie weken ons nieuwe gezinslid een klein poesje. Maandag 28 mei zijn we weer even wezen kijken. 2,5 week waren ze en zo schattig. De oogjes zijn open en ze spelen al een beetje met elkaar.

De voorbereiding is in volle gang. Eten is gekocht, krabpaal heeft zijn plaats weer ingenomen, informatie wordt weer doorgenomen, riempje is gekocht en donder wordt ook voorbereid. In huis ruim ik de kleine dingetjes op waarmee een kitten graag zou spelen zoals oorbelletjes die ik overal laat liggen.

Wat we nog moeten doen? Een naam verzinnen en de kleine halen natuurlijk. Een naam verzinnen vind ik enorm lastig vooral voor een meisje. Als ik iets verzin vindt ik het meer voor een mannetje.

We hebben ook een eigen doos voor haar eten die ik echt enorm leuk vindt. Op de achterkant zie je zijn staart die uit de doos komt.

 

Over ongeveer twee weken gaan we weer kijken en onze keuze maken en dan is het wachten tot we haar kunnen ophalen en ik haar mee naar huis kan nemen en kennis kan laten maken met haar nieuwe huis en met Donder.

 

2 thoughts on “Kitten voorbereiding

  1. Ik ben benieuwd wat voor naam jullie uiteindelijk verzinnen 🙂
    En ze zijn zo schattig dat het bij mij ook weer kriebelt. Maar helaas. Geen plek en tijd 😉

Ik lees jullie reactie graag

